دانلود آهنگ از رویاهات نگذر از آرش حسینی

(تیتراژ پایانی انیمیشن دایناسور خوب) (دوبله‌ی گلوری)


دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps ]

دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps ]


متن آهنگ:

خیالم راحته 
از وقتی که هستی
از چشات می‌خونم
به من تو دل بستی

اگه تو بمونی همیشه با من
میشه فردای هر دومون روشن
به آسمون نگاه کن
غما رو از دلت جدا کن

چه خوبه من و تو
با هم شدیم ما
فرقی نداره کجای دنیا
اگه با من بمونی
با هم میریم رو به فردا

از رویاهات نگذر نگذر
می‌رسی بهش آخر

من و تو اگه بمونیم با هم
ازمون دور میشه غصه و غم
( من و تو ) ( من و تو )
همه‌ی روزای خوب مال ماست
می‌دونم اوج خوشبختی اینجاست
( من و تو ) ( من و تو )

 

خیالم راحته
تو با من می‌مونی
همیشه حرفامو
از چشمام می‌خونی

با تو موندن واسه من
یه رویاست
همه دنیا چشماشون
خیره به ماست
ما با هم می‌تونیم
تا همیشه کنار هم بمونیم
فکر نکن آخر راه چی میشه
من و تو با هم
می‌مونیم همیشه
یه روز اگه نباشی
زندگی بی تو نمیشه

از رویاهات نگذر نگذر
می‌رسی بهش آخر ...

از رویاهات نگذر نگذر
می‌رسی بهش آخر

من و تو اگه بمونیم با هم
ازمون دور میشه غصه و غم
( من و تو ) ( من و تو )
همه‌ی روزای خوب مال ماست
می‌دونم اوج خوشبختی اینجاست
( من و تو ) ( من و تو )