دانلود آهنگ بهم اعتماد کن از پیمان پروانه

(تیتراژ پایانی انیمیشن پرندگان خشمگین) (دوبله‌ی گلوری)


دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps ]

دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps ]


متن آهنگ:

نامهربونم به من نگو خشمگینم
یکم مغرورم فکر نکن غمگینم
رک و پوست‌کنده حرف می‌زنم باهات
ادا در نمیارم خب من اینم

سرم تو کار خودمه نمیرم تو حاشیه
دنیای من شبیه بوم نقاشیه
قهرمان زندگیمم دوست دارم خودم رو
وقتی دیدی عصبیم پیشم نمون در رو

یکم بهم اعتماد کن

یکم بهم اعتماد کن
بزار دنیارو بگیریم تو دستای خودمون
اگه دیدی همه دور میشن از من
تو اعتماد کن و کنار من بمون

یکم بهم اعتماد کن
تا که غصه‌هامون بخوان ازمون دور شن
بیا دستاتو بذار تو دستام
دشمنامون ببینن و بمیرن و کور شن

 

اگه می‌خوای بمونی پیشم
بدون بعضی وقتا یکم دیوونه میشم
تو خوشگل‌ها هم بخوای دنبال کسی باشی
هم اولیشم هم آخریشم

روتو اصلا برنگردون بذار با هم باشیم تا آخر قصه
هم خودتم خود من می‌دونیم که
خوبه حسّم و چه خوبه حسّت

یکم بهم اعتماد کن

یکم بهم اعتماد کن
بزار دنیارو بگیریم تو دستای خودمون
اگه دیدی همه دور میشن از من
تو اعتماد کن و کنار من بمون

یکم بهم اعتماد کن
تا که غصه‌هامون بخوان ازمون دور شن
بیا دستاتو بذار تو دستام
دشمنامون ببینن و بمیرن و کور شن