دانلود آهنگ مادرم مادرم از محمد تهان

(تیتراژ پایانی انیمیشن خونه ۲۰۱۵) (دوبله‌ی گروه آباندا)


دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps ]

دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps ]


متن آهنگ:

مادرم مادرم تو مرادمی من مریدتم
مادرم مادرم تو به فکرمی من به یادتم

تــو خــاطـراتـم
فقط تـو هسـتی
درِ سـخــتـیـا رو
به روم تو بستـی
بـا بــد و خــوبم
فقط تـو سـاختی
زمـین کـه خوردم
گـفـتی نــباختی

مادرم مــادرم
وجـود منی  سـرود منی

وقتی که کنار من می‌شینی
تموم وجودم بودم و نبودم
با بوی تو گل یاس
پُـره از احساس

وقتی که
دست منو می‌گیری
آروم آرومم
توی آسمونم
شبیه یه پرنده
می‌رم آینده

مـادرم مـادرم تو مـرادمی من مـریدتم
مادرم مادرم تو به فکرمی من به یـادتم

زخــمــای مــنـو
فقـط تـو بـستی
شکســتـه شـدی
مـنو نشکــستـی

مادرم مــادرم
وجـود منی  سـرود منی

وقتی که کنار من می‌شینی
تموم وجودم بودم و نبودم
با بوی تو گل یاس
پُـره از احساس

وقتی که
دست منو می‌گیری
آروم آرومم
توی آسمونم
شبیه یه پرنده
می‌رم آینده

روشـن میـشه
شــبـای مـن
بـــا تــــو ...
مادر چلـچـراغ مـن
رونـــــق داره
ایـن بــاغ مـن
بـــا تــــو ...
مادر فـخر باغ من

وقتی که
کنار من می‌خندی
میمونه بـه یـادم
تویـی اعتقادم
وقــتـــی کـــه
منو بغل می‌گـیری
حس خوبی دارم
که هستـی کـنارم
تو قـلـب من این احساس
دیگه پابرجاست

مـادرم مـادرم تو مـرادمی من مـریدتم
مادرم مادرم تو به فکرمی من به یـادتم